Rotarea unui obiect
- Poti roti un obiect prin desenarea unei linii circulare cu butonul stang al mouse-ului
- Pentru a activa acest mod apasati tasta R
- Cand ai terminat de rotit obiectul apasa click stanga (sau enter) pentru a confirma ori apasa esc(sau butonul drept al mouse-ului) pentru a anula aceasta operatie
- Sistemul de rotatie depinde in ce viewport te aflii(top, front etc).Apasa butonul mijloc al mouse-ului pentru a sarii peste aceasta mica problema
- Pentru a constrange rotatia pe o anumita axa apasa tastele x,y sau z
- Se poate roti pe baza unui numar introdus de la tastatura(pentru a sterge, apasati tasta backspace)

In figura de mai sus sunt prezentate cursoarele :
- Bounding Box Center - Axele trec prin centrul obiectului selectat
(Daca este selectat doar un obiect punctul folosit este punctul din centrul obiectului(dar nu intodeauna in centru)
- Median Point - Axele trec prin punctele medianei selectiei.Acest lucru este relevant doar cand lucrati in edit mod
- 3D Cursor - Axele trec prin cursorul 3D.(avantajul principal fiind faptul ca putem deplasa cursorul unde dorim inainte de rotire1)
.Aceasta optiune este foarte folositoare pentru a realiza usor anumite tranzitii in acelasi moment cand rotesti un obiect
- Individual Object Centers - fiecare obiect selectat are propia axa de rotire , toate in mod reciproc si trec prin centru fiecarui obiect.
Daca selectezi un obiect vei obtine un efect asemanator primului buton